BUSCO E-MANAGE

Autos usados, nuevos, partes, repuestos, etc ( solo motores )
MIGUCA
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BUSCO E-MANAGE

Mensaje sin leer por MIGUCA »

ALGUIEN CON ALGUNA O QUE SEPA EN DONDE HAY O QUE ALGUIEN LA VENDE.

COMUNICARSE POR ESTE MEDIO O AL 846-4667, CON MINOR. SI LLAMA DE UN PRIVADO, FAVOR MANDAR MENSAJE DE TEXTO PREVIO INDICANDO E-MANAGE.

GRACIAS.
MIGUCA
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:bounce:
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allan90
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Mensaje sin leer por allan90 »

minor quizas esto te puede servir....





http://www.hondaclubcr.com/foro/viewtopic.php?t=1240






tuanis!!!!!!
Allan Mora
MIGUCA
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Mensaje sin leer por MIGUCA »

allan90 escribió:minor quizas esto te puede servir....


http://www.hondaclubcr.com/foro/viewtopic.php?t=1240


tuanis!!!!!!


EL TEMA YA NO EXISTE. PERO CUENTE QUE DECÍA.
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allan90
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Mensaje sin leer por allan90 »

mae es de un mae que esta vendiendo una e_ menage marca greddy en 450 dolares........ lo raro es que yo si puedo verla cualquier cosa voy a copiar el mensaje y lo posteo por aqui
Allan Mora
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allan90
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Mensaje sin leer por allan90 »

Maes tengo a la venta este Piggy-Back de Greddy basicamente lo mejor que se puede conseguir sin tener que entrar a un stand alone, le sirve a casi todo carro japones inyectado. La razon de la venta es porque mande a traer el stand alone de AEM. Lo estoy dando con el main unit, el cable principal, el cable extra de inyeccion y el cabl extra de ignicion (para cambiar tiempo etc...) mas el CD y el cable especial para pegar la laptop. Todo nuevo de la pagina de Greddy cuesta $600 lo dejo todo en $450.
Para los que andan turbo tiene para controlar ciertos aspectos ademas agarre para los que andadn VTEC se cambi ael punto de agarre, la mezla de aire y gas etc.... Preguntas o consultas me pueden mandar un privado, postear, o llamarme al 3083983 con Javier.

una breve explicacion (perdon por ponerla en ingles)

e-Manage is an inexpensive programmable fuel management system that allows you to properly tune your factory fuel system without having to change the entire factory ECU system to an expensive "stand-alone" unit. The e-Manage system is a universal "piggy-back" type unit which taps into most Japanese factory ECU wiring, by utilizing the existing sensors. Basic functions will allow the user to slightly alter factory injector duty-cycle (± 20% at 5 preset RPM points) by intercepting and altering airflow or MAP sensor signals. For Honda VTEC cars you can adjust the VTEC shift point. Additional features are built into the system but are only accessible through the use of the e0-1 programmer or our PC-Windows based "e-Manage Support Tool" communication software (Please see our Authorized GReddy Support Dealers for more information). There is a 16x16 airflow adjustment map, larger main injector correction adjustment, upgrade air flow meter adjustment, boost limiter cut, anti-engine stall, VTEC-fuel adjustment, real-time map trace, real-time display, real-time communication and basic Data-logging. With the use of our "Optional Injector Harness" and the software, the unit has the ability to control an additional 16x16 injector duty cycle map and the controls for adding up to 2 additional sub-injectors. If the "Optional Ignition Harness" and the software are used the unit has the ability to control a 16x16 ignition timing map. All of the above maps can also be map-traced in real-time as well. If the factory re of map or airflow meter is surpassed, you can incorporate our "Optional GReddy Pressure Sensor and Pressure Harness" to set larger scales of adjustment. All installation and tuning should only be made by a trained technician with proper air/fuel monitoring tools. (Some functions may not be compatible with some applications.)



este el mensaje a mi se me habrio, talvez esto te sirva---- ya que andas buscando este tipo de compu :bigsmurf: :bigsmurf: :bigsmurf:
Allan Mora
MIGUCA
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allan90 escribió:
Maes tengo a la venta este Piggy-Back de Greddy basicamente lo mejor que se puede conseguir sin tener que entrar a un stand alone, le sirve a casi todo carro japones inyectado. La razon de la venta es porque mande a traer el stand alone de AEM. Lo estoy dando con el main unit, el cable principal, el cable extra de inyeccion y el cabl extra de ignicion (para cambiar tiempo etc...) mas el CD y el cable especial para pegar la laptop. Todo nuevo de la pagina de Greddy cuesta $600 lo dejo todo en $450.
Para los que andan turbo tiene para controlar ciertos aspectos ademas agarre para los que andadn VTEC se cambi ael punto de agarre, la mezla de aire y gas etc.... Preguntas o consultas me pueden mandar un privado, postear, o llamarme al 3083983 con Javier.

una breve explicacion (perdon por ponerla en ingles)

e-Manage is an inexpensive programmable fuel management system that allows you to properly tune your factory fuel system without having to change the entire factory ECU system to an expensive "stand-alone" unit. The e-Manage system is a universal "piggy-back" type unit which taps into most Japanese factory ECU wiring, by utilizing the existing sensors. Basic functions will allow the user to slightly alter factory injector duty-cycle (± 20% at 5 preset RPM points) by intercepting and altering airflow or MAP sensor signals. For Honda VTEC cars you can adjust the VTEC shift point. Additional features are built into the system but are only accessible through the use of the e0-1 programmer or our PC-Windows based "e-Manage Support Tool" communication software (Please see our Authorized GReddy Support Dealers for more information). There is a 16x16 airflow adjustment map, larger main injector correction adjustment, upgrade air flow meter adjustment, boost limiter cut, anti-engine stall, VTEC-fuel adjustment, real-time map trace, real-time display, real-time communication and basic Data-logging. With the use of our "Optional Injector Harness" and the software, the unit has the ability to control an additional 16x16 injector duty cycle map and the controls for adding up to 2 additional sub-injectors. If the "Optional Ignition Harness" and the software are used the unit has the ability to control a 16x16 ignition timing map. All of the above maps can also be map-traced in real-time as well. If the factory re of map or airflow meter is surpassed, you can incorporate our "Optional GReddy Pressure Sensor and Pressure Harness" to set larger scales of adjustment. All installation and tuning should only be made by a trained technician with proper air/fuel monitoring tools. (Some functions may not be compatible with some applications.)



este el mensaje a mi se me habrio, talvez esto te sirva---- ya que andas buscando este tipo de compu :bigsmurf: :bigsmurf: :bigsmurf:

GRACIAS ALLAN.

EL MAE YA LO VENDIÓ.

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allan90
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en todas!!!
Allan Mora
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