exacto, 86 es una lata vieja, yo considero un clasico al menos de 80 para abajoRoberto Calderon E. escribió:Mae un carro 86 no es un clasico!!
Por el momento es un carro viejo, pero un clasico no... tengo entendido que para ser clasico tiene que tener 25 o 25 años de antiguedad vd???
Pobretes
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Re: Pobretes
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Re: Pobretes
Thanx for the complaining!!! The real point is that AM cars weren´t only produced for 60´s or 70´s eras, AMC´s have been produced 50 years ago and it´s not finished in any time... Nowadays there´s been some automakers attempting to make ´em like those old ones big and squared but the AMC´s era will never end at least that the automakers or the price of gas says NO MORE. You also have to remember that there were some variety of 4-door muscle cars and pointing that 2-door cars were the muscle cars is such a joke!batznight escribió:Muscle car is a term used to refer to a variety of high performance automobiles.[1][2] The term principally refers to American, Australian and to a lesser extent South African models. It generally describes a 2-door rear wheel drive mid-size car with a large, powerful V8 engine, and at an affordable price. Although opinions vary, it is generally accepted that classic muscle cars were produced in the late 1960s and early 1970s.[3][4][5][6] Muscle cars were built for street use and in some cases racing. They are distinct from sports cars and also from GTs, which are two-seat or 2+2 cars intended for high-speed touring/road racing. These are not generally considered muscle cars owing to their small size, relatively high cost and specialty nature.
Gracias WIKI
Perhaps you´re rigth if you wanna point that this old car I´m selling is not such a muscle car but it is just because is very heavy and that quantity of horse-power and engine-size is required for moving that huge thing. If you could quit like a ton from that car you will easily have a powerful monster!!!
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Re: Pobretes
Este... no ahora quiero vender un BIZARINNI BZ GTbatznight escribió:mae no era un oldsmobile lo que estaba vendiendo... o un mustang????![]()
Lo quieren?
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Re: Pobretes
Führer_Edward_GTR escribió:Este... no ahora quiero vender un BIZARINNI BZ GTbatznight escribió:mae no era un oldsmobile lo que estaba vendiendo... o un mustang????![]()
Lo quieren?
Re: Pobretes
Führer_Edward_GTR escribió:Este... no ahora quiero vender un BIZARINNI BZ GTbatznight escribió:mae no era un oldsmobile lo que estaba vendiendo... o un mustang????![]()
Lo quieren?
Que escala es?
Re: Pobretes
VR6 escribió:Führer_Edward_GTR escribió:Este... no ahora quiero vender un BIZARINNI BZ GTbatznight escribió:mae no era un oldsmobile lo que estaba vendiendo... o un mustang????![]()
Lo quieren?
Que escala es?
LMAO!!!
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Re: Pobretes
1:18 jajabatznight escribió:VR6 escribió:Führer_Edward_GTR escribió:Este... no ahora quiero vender un BIZARINNI BZ GTbatznight escribió:mae no era un oldsmobile lo que estaba vendiendo... o un mustang????![]()
Lo quieren?
Que escala es?
LMAO!!!
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Re: Pobretes
Se vaciló a fin de cuentas con este tema...
jejejeje...
Cómo le fue con la venta a fin de cuentas ??
jejejeje...
Cómo le fue con la venta a fin de cuentas ??
Re: Pobretes
Con cual con el mustang, el oldsmobile, el gto, el shelby o cual hablas??
