ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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"Las 12 Horas de Sebring son un compromiso": Luis Díaz
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Sebring, Florida, 17 de marzo del 2011.- La temporada 2011 de la American Le Mans Series arranca este fin de semana, y el Level 5 Motorsports muestra una alineación destacada para las 12 Horas de Sebring, una de las carreras más prestigiosas del mundo para autos deportivos, y en la que tomará parte el piloto mexicano de la Escudería Telmex Luis "Chapulín" Díaz. El evento asimismo marca el inicio de la Copa Intercontinental Le Mans, la serie internacional en la que el equipo también hará campaña por un campeonato mundial.

El popular "Chapu", quien ya fue campeón de la American Le Mans Series en su clase LMP2 en el 2009, al lado de su compatriota Adrián Fernández, regresa por más victorias tras debutar con el Level 5 Motorsports el pasado febrero en las "24 Horas de Daytona", carrera en la que hizo un gran papel, cerrando en la posición 8 general y en las que compartió el manejo con Christophe Bouchut, Scott Tucker y Mark Wilkins.

La carrera de resistencia -12 horas- será todo un compromiso para el piloto mexicano, pues el mismo nos dice: "Tenemos la responsabilidad de responder a las expectativas, pues no olvidemos que el equipo ganó aquí el pasado año con el auto 55 con la conducción de Christophe Bouchut / Mark Wilkins / Scott Tucker y en la clase LMP ALMS Challenge. De modo que sí, me siento comprometido, pero esperamos un gran fin de semana y superar los incidentes".

Y señaló el piloto Telmex: "La confianza es porque el Level 5 Motorsports es un gran equipo, muy profesional y en ese sentido sabemos que podremos pelear por los primeros lugares. Aunque en una competencia de larga duración como ésta de 12 horas, todo puede suceder. Sin embargo, lo principal es salir a la pista con idea triunfadora".

En el auto # 33 del Level 5 Motorsports, estarán manejando Scott Tucker, Joao Barbosa y Christophe Bouchut.
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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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Audi quickest in Sebring practice

Audi was fastest in both of the daytime Sebring 12 Hours practice sessions on Thursday, though times remained slower than the best testing pace from earlier in the week.

Romain Dumas' 1m49.253s lap from the morning in the #1 Audi he shares with Timo Bernhard and Mike Rockenfeller was the quickest time of the day, with Tom Kristensen leading the second session with a 1m50.424s in Audi's #2 car.

The factory Peugeots appeared to be keeping a low profile - only fifth and sixth in the first session, and third and fourth in the afternoon. ORECA had put its older 908 ahead of the works cars in third in the morning.

The Muscle Milk Lola-Aston Martin had been fourth quickest in the opening session, but just after the chequered flag it stopped on the circuit with a fire at its rear end, ruling it out of second practice.

Rebellion's Lola-Toyota was the diesel cars' closest challenger in the afternoon, 1.5 seconds off the lead pace and a second clear of the Highcroft HPD.

Toni Vilander put Risi's new Ferrari 458 on top in the GT class in session one, narrowly beating the two BMWs and Olivier Beretta's Corvette. Tommy Milner then took Corvette to the top later on, chased by the #45 Flying Lizard Porsche and Risi.

Signature continued to utterly dominate LMP2 in both sessions.

The teams have a further night practice session later this evening and further practice on Friday morning before qualifying.

Texto © autosport.com
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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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Irán a pasarla por Speed Channel???
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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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RTMTURBOS escribió:Irán a pasarla por Speed Channel???
OscarF21 escribió:En cuanto a SPEED Channel Latinoamerica el sabado da inicio la transmision de la carrera en Vivo a las 8:00am mientras que la segunda parte de la transmision regresa a las 2:30pm.
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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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Anthony Davidson colocó al equipo Peugeot como los mas rapidos en la pratica nocturna de este jueves en Sebring (105 minutos de sesion) con un tiempo de 1:48.901 superando por unos 0.469 segundos al Audi de Tom Kristensen. En la tercera posicion de la noche acabo el otro Peugeot con Stephane Sarrazin seguido en la cuarta posicion por el Audi con el número 1 y cerrando el Top5 se ubica el Peugeot 908 del equipo ORECA Matmut.

En la clase LMP2 es Level 5 Motorsports (Ryan Hunter-Reay, Luis Diaz and Scott Tucker ) quienes se apoderan por primera vez del mejor tiempo con un 1:56.276.

En la clase GT la nueva Ferrari 458 de Extreme Speed Motorsports logra el mejor tiempo por primera vez con Johannes van Overbeek, Scott Sharp y Dominik Farnbacher con 2:02.380, unos 0.298 segundos por delante de la gente de Corvette Racing. Por cierto algo escuche que a ambos Jaguar les tuvieron que hacer un cambio de motor, de uno se que tuvo problemas con la presion de aceite, del otro desconozco el motivo.

En LMPC esta vez los tiempos no fueron mejor que los de LMP2, el mejor crono fue para el equipo CORE autosport ORECA con Ryan Dalziel en 1:58.500

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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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Hace unos minutos termino la practica de este viernes, el mejor tiempo es para el Peugeot del Team Oreca Matmut con 1:48.704 seguido por los 2 Audis R15+, Kristensen por delante de Romain Dumas. En GT la sorpresa la ha dado el nuevo F458 de Luxury Racing con el mejor tiempo, segundo lugar para la F430 de AF Corse.
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juan carlos s.
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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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Alguien tiene un link para ver la calificacion?

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ruiz
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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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juan carlos s. escribió:Alguien tiene un link para ver la calificacion?

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http://www.americanlemans.com
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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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Estuvo muy buena la clasificación.

La parrilla para la LMP1 quedó bien revuelta con los Peugeot en las posiciones 1, 3 y 5 y los Audi en las posiciones 2 y 4 todos en menos de 2 segundos de diferencia; los siguen el AMR de Muscle Milk y el HPD de Highcroft. La pole se la llevó el 908 #8 que hizo un tiempo impresionante de 1:46.571 (tan impresionante fue este tiempo que los comentaristas estaban diciendo que seguro había encontrado algún atajo en la pista), segundo quedó el R15+ #1 (el campeón de Le Mans).

En LMP2 la pole fue para el Oreca Nissan #26 con un tiempo de 1:53.815. En LMPC se vio una batalla bien entretenida entre Dane Cameron, Ryan Dalziel y Gunnar Jeannette, al final la pole fue para Cameron con un tiempo de 1:55.232. En GT la pole fue para el F430 #51 con Gianmaria Bruni al volante logrando un tiempo de 2:01.561. En GT-Am la pole fue para el 911 GT3 #63 con un tiempo de 2:02.942 y en GTC la pole se la llevó el #023 por tan solo 0,022 segundos con un tiempo 2:07.303,

La carrera de mañana de seguro será la mejor edición de los últimos años, no solo por la cantidad de autos participantes sino que también por lo parejo que se ve que están todas las categorías.
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OscarF21
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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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Comunicado de Prensa Porsche

Porsche works driver Richard Lietz sets best time in new GTE-AM class
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Stuttgart. At the wheel of his Porsche 911 GT3 RSR, Porsche works driver Richard Lietz secured an excellent grid position for the Sebring 12 hour race. In qualifying for the oldest sports car race in the USA, which kicks off this year’s American Le Mans Series on Saturday, Lietz posted the quickest time in the newly-created GTE-AM sports car class in the 911 GT3 RSR fielded by Proton Competition. In this class, the regulations permit one professional race driver only per vehicle. His teammates are Christian Ried (Germany) and Italy’s Gianluca Roda.

“In the lap where my tyres had the best grip I didn’t get a free run, otherwise I could have been another tenth of a second faster,” said Richard Lietz. “But still, our team is totally happy with the best time in the GTE-AM class at our first outing in Sebring.”

In the GT class, Porsche factory pilot Joerg Bergmeister (Germany) was the fastest Porsche driver. In the cockpit of Flying Lizard Motorsports’ 911 GT3 RSR, the title defender posted the sixth fastest time on Friday. Bergmeister shares driving duties with his works driver colleagues Patrick Long (USA) and Marc Lieb (Germany). American Bryan Sellers, who teams up with Porsche works driver Wolf Henzler (Germany), takes up the race from position twelve with the Porsche 911 GT3 RSR of Team Falken.

“Over the last few days we concentrated on finding a good race set-up,” Joerg Bergmeister said. “For the qualifying we tried out a couple of changes, but they didn’t work. I’m obviously not entirely pleased about sixth on the grid, but it’s more important to have a consistently fast car at a twelve hour race than a good grid position.”

The race starts on Saturday at 10.30 hrs local time (15.30 hrs CET).

Qualifying result

GT class
1. Gianmaria Bruni (I), Ferrari F430, 2:01.561 minutes
2. Oliver Gavin (GB), Chevrolet Corvette, + 0.182 seconds
3. Dirk Werner (D), BMW M3 GT, + 0.280
4. Dirk Müller (D), BMW M3 GT, + 0.578
5. Jaime Melo (BRA), Ferrari F458, + 0.729
6. Jörg Bergmeister (D), Porsche 911 GT3 RSR, + 0.773
12. Bryan Sellers (USA), Porsche 911 GT3 RSR, + 1.443

GTE-AM class
1. Richard Lietz (A), Porsche 911 GT3 RSR, 2:02.942 minutes

GTC class
1. Leh Keen (USA), Porsche 911 GT3 Cup, 2:07.373 minutes

This is the American Le Mans Series

The American Le Mans Series (ALMS) was created in 1999 for sports prototypes and GT vehicles. The regulations correspond to those of the Le Mans 24 hour race. At the season-opener in Sebring, the field is divided into six classes that start together but are classified separately:

GT class: This most popular class amongst car manufacturers is traditionally very well supported: Slightly modified standard sports cars with 440 to 460 hp and a minimum weight of 1,125 – 1,325 kilograms (e.g. Porsche 911 GT3 RSR).
GTE AM class: Like the GT class, but the regulations require that each vehicle must have one professional driver at the most.
GTC class: This class is reserved for vehicles from one-make race series (e.g. Porsche 911 GT3 Cup).
LMP1 class: Sports prototypes with up to 750 hp and a minimum weight of 900 kilograms (petrol engines) or 930 kilograms (diesel engines).
LMP2 class: Sports prototypes with ca. 440 hp and an 825 kg minimum weight.
LMPC class: Prototype brand trophy series for the ORECA FLM 09.

All race cars start together but are classified separately. This ensures racing that is exciting and constantly changing with many overtaking manoeuvres. Points are awarded only for placings in each class.

Please note: Images of the American Le Mans Series are available for accredited journalists from the Porsche Press Database under the internet address https://presse.porsche.de. On this website you can also register for the Porsche Motorsport SMS Info Service to receive the latest news and information from race tracks around the world via text messages.

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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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Resultados de la clasificación :
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First pole for the Peugeot 908

After a long week’s hard work and some intensive practice sessions, Team Peugeot Total took part in its first qualifying session with the brand new Peugeot 908. Stéphane Sarrazin produced a faultless lap to take the car’s first ever pole position. With the no.8 car on pole and the no.7 car in third, the two driver teams are ideally placed for the 59th edition of the 12 Hours of Sebring, but the hardest part is still to come - the race itself!



A decisive flying lap!


On the baking Sebring raceway, Marc Gené (in car no.7) and Stéphane Sarrazin (in car no.8) were given the task of qualifying the two Peugeot 908s. Qualifying conditions stipulate that each driver had a maximum of three flying laps to set the best possible time. Marc Gené was the first off the mark. With a lap timed at 1’48’’020, the Spaniard provisionally topped the time sheets. However, his team-mate Stéphane Sarrazin struck what was an ultimately decisive blow on his first and only flying lap. With a time of 1’46’’571, the quickest lap of the weekend so far, the French driver grabbed the Peugeot 908’s first ever pole position. image


Stéphane Sarrazin, Peugeot 908 n°8 : "I waited for four minutes before heading out onto the track so as to avoid the traffic. That turned out to be the right decision, and it was all wrapped up after one lap! I am really pleased with this result. It’s just rewards for the whole team, because we have really worked hard in the last few months and it’s been even more intense since we arrived at Sebring. It is only the first step, but the goal remains the same for us. We are here to accumulate experience with this new car; above all else, we must therefore make sure we complete this long, twelve-hour race, so race strategy is going to be key. With the new regulations, we have slightly less speed, so it is therefore more difficult to overtake. We will need to be very mindful of that throughout the 12 hours of racing!” image



Quotes…


Olivier Quesnel, Peugeot Sport Director:
"We are extremely pleased with this first pole for the Peugeot 908. Stéphane Sarrazin’s time is very interesting and shows our performance level. First and third on the grid is a great qualifying result for the team, but the hardest part is still to come – the race itself!” image


Bruno Famin, Peugeot Sport's Technical Director: "We have been working hard for a long time now, so we are all quite proud and pleased with today’s result. We completed our scheduled programme in free practice without paying a great deal of attention to lap times. We gathered a lot of useful information for the race and have then built on that by securing the first ever pole for the Peugeot 908. With a line-up of 57 cars, traffic will be decisive factor in the race, given the number of red flags we have seen in all of the free practice sessions. The goal is to put the cars to the test in race conditions, as preparation for the 24 Hours of Le Mans.” image


Marc Gené, Peugeot 908 n°7: "We didn’t make the best technical choices. The main thing was for us to qualify no further back than the second row; we are therefore optimistic about our chances in the race. It is going to be hot, with a lot of cars on track. This 12 Hours of Sebring will be a tough event, as is always the case in the major endurance races.”

Peugeot Sport ©
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Luis "Chapulín" Díaz califica 2º en LMP2 en Sebring
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Sebring, Florida, 18 de marzo del 2011.- Luis "Chapulín" Díaz tomó el mando del prototipo #055/ Level 5 Motorsports/ Lola /Honda /Michelin durante la calificación para las Mobil1 12 Horas de Sebring y logró asegurar la segunda posición en la parrilla de la categoría LMP2 con un tiempo de 1m57.168s alrededor del circuito de Sebring International Raceway.

El Chapulín buscará repetir la victoria que logró en el 2009 en este mismo evento, y ahora que regresa a la categoría LMP2 con Level 5 Motorsports también intentará repetir el campeonato que se llevó en el mismo año. Para Díaz y el equipo Level 5 Motorsports ha sido una semana ocupada ya que llevan solo seis días desde que estrenaron sus nuevos prototipos Lola/Honda.

El grupo ha logrado mejorar la puesta a punto de su auto durante las diferentes sesiones de entrenamientos pero aún se han visto limitados por la potencia de su motor. A pesar de los problemas Díaz y su coequipero Ryan Hunter-Reay se han mantenido siempre entre los primeros dos más rápidos. Al dúo les espera un día muy largo el sábado ya que tendrán que completar la carrera completa de 12 Horas solos, sin la ayuda de un tercer piloto. La rotación de pilotos la empezará Díaz quien tomará la bandera verde, seguido por Hunter-Reay.

Luis "Chapulín" Díaz: "Estamos muy emocionados de ya por fin poder empezar la temporada, ha sido mucha espera y lo peor fue que ni tan solo podíamos entrenar ya que no estaban listos nuestros autos. Pero ya está todo listo y ahora solo queda la carrera. En la calificación sabíamos que iba a ser muy difícil competir por la pole ya que toda la semana hemos estado bajos en potencia, pero segundo sigue siendo un muy buen resultado. El equipo Level 5 Motorsports ha hecho un gran trabajo, es difícil creer que hace una semana estos autos no habían dado ni una sola vuelta y ahora estamos en segundo lugar y listos para arrancar una carrera de 12 horas, eso demuestra la calidad de la gente que hay aquí. Mañana va a ser un día muy largo, cada quien vamos a tener que manejar seis horas y el tráfico va a estar muy pesado, pero lo bueno es que estamos muy bien preparados y los dos tenemos mucha experiencia. Ahora lo importante será no hacer errores y terminar la carrera."

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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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Muscle Milk Aston Martin Racing best petrol car in Sebring qualifying
-Mark Bullitt fourth once again in GT3 -

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Sebring, Fla. (March 18, 2011) - The Muscle Milk team had more of a 'quiet' day at Sebring International Raceway on Friday compared to Thursday. The team's GT3 driver Mark Bullitt once again placed fourth in his second race of the week while Klaus Graf was the best of the petrol powered cars in qualifying for tomorrow's 12 Hours of Sebring race by placing his Aston Martin LMP1 sixth on the grid.


Bullitt takes fourth

Muscle Milk Team CytoSport's Mark Bullitt returned to the track today for the second of his two IMSA GT3 Cup Challenge by Yokohama races at Sebring International Raceway this week and once again came out with a fourth place finish.

While Thursday's result was a very satisfying one for the German, Friday's wasn't quite as rewarding. Bullitt was on his way to a podium finish after having taken over third place on lap nine, by overtaking the #24 car of Carlos Kauffmann.

Bullitt on track RaceThe driver of the #6 Porsche 911 GT3 Platinum cup car held on to his position up until a lap 16 restart. As the field entered Turn 3, following the return to green flag racing, a car at the front of the field spun and caused a melee in front of Bullitt.

In order to avoid any potential contact, the Muscle Milk driver went off course but dropped to fourth before returning to the track. With the incident in Turn 3 causing a lengthy clean up, the checkered flag came out on the following lap, forcing Bullitt to settle for fourth.

Bullitt and his Muscle Milk Team CytoSport crew will be back on track April 29 through May 1 for rounds 3 and 4 at Miller Motorsports Park as part of the Larry H. Miller Utah Grand Prix.


Muscle Milk Aston Martin Racing top petrol powered car in qualifying
The Muscle Milk Aston Martin Racing team achieved what it had set out to do in Friday's qualifying session at Sebring International Raceway by being the top non-diesel car on the starting grid for Saturday's 12 Hours of Sebring.

After a heroic effort by the Muscle Milk crew on Thursday, the team continued where it had left off the night before by placing sixth in the morning practice, once again behind the Audi and Peugeot contingent.

Aston Martin at SebringWhen it returned to the track later in the afternoon for qualifying, with Klaus Graf behind the wheel of the Aston Martin LMP1, the team initially took over sixth with its first fast lap but was relegated to seventh behind the Audis, Peugeots and the HPD powered Highcroft car soon thereafter.

Never one to give up and knowing that he had the speed, Graf did one more lap of the 3.7-mile, 17-turn road course and posted a lap time of one minute 49.679 seconds. His lap put him back in sixth, making the Muscle Milk Aston Martin Racing team the best of the petrol-powered cars in the field.

The team will be back on track at 8:00 a.m. for final practice before the start of the race at 10:30 a.m. ET.

The 12 Hours of Sebring will be broadcast live in the US, in its entirety on ESPN3.com Saturday, March 19 starting at 10:15 a.m. ET. Television coverage will be presented on ABC from 12:30 to 2:00 p.m. ET on Sunday, March 20.





MUSCLE MILK QUOTES




IMSA GT3 CUP CHALLENGE BY YOKOHAMA DRIVER:


Mark Bullitt, driver #6 Muscle Milk Porsche 911 GT3 Challenge Cup car
"The race was pretty good. We started off well and had a good start. The car ran great and I was staying close to the car in front of me. The top four cars were all running the same pace so it was hard to really get closer, but I kept watching him and suddenly he made a mistake and went through the grass a little bit so I took my chance and overtook him in turn 7. From that moment on we just kept going.
"When I saw all the cars get together in Turn 3, I went left through the grass and one of the cars that was behind me was a little more fortunate than me and was able to take over third while I fell to fourth.
"At the end of the day the car is good and fun to drive and I learned a lot. Looking back at my races here, I'm very satisfied. Coming in, I never thought we would have accomplished this and I am looking forward to the next races."



AMERICAN LE MANS SERIES DRIVER:




Klaus Graf, qualifying driver Muscle Milk Aston Martin Racing

"It was a really good run. I think we ended up in the best position possible, being the best petrol car, so I am very pleased about that. It wasn't easy out there. The track isn't at its best condition but we improved the car a lot from this morning and I think we got the maximum out of it. The guys did an awesome job and Brandon (Fry) our engineer made the right changes to the car. It's a very rewarding day from where we were yesterday. Coming out strong like this and actually being the fastest ALMS car is a big achievement with our first outing in the Muscle Milk Aston Martin.
"I think we have a good race car. For race day you have to switch your mind set around, it's about making no mistakes and going for 12 hours. Traffic is going to be mad! We saw in all the practice sessions all the red flags we had so I think it will be very difficult for some of the drivers out there, but it's all part of this race. For us it will be to keep it out of the pits and to stay clean all the way."


Muscle Milk Motorsports
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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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por favor!! alguien que me pase un link para ver streaming la carrera!! free!!
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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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http://www.americanlemans.com/primary1.php?cat=live

vea a ver si le funka

Patrick Long se fue pollo por el inside y se cago en el Corvette y el Ferrari 458 de Patron.
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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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escholl escribió:http://www.americanlemans.com/primary1.php?cat=live

vea a ver si le funka

Patrick Long se fue pollo por el inside y se cago en el Corvette y el Ferrari 458 de Patron.
Listo!! gracias!!
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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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Como va la carrera, estoy en el rallly y no se nada de la carrera
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OscarF21
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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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Villamas escribió:Como va la carrera, estoy en el rallly y no se nada de la carrera
Yo me pengo conectando a la carrera en este momento, me perdi la mitad :(

A como veo el asunto va asi:

LMP1 - Franck Montagny
LMP2 - Joao Barbosa (Level 5)
GT - Jaime Melo
GT Am - Richard Lietz
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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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Inicio de Carrera!


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Audi vs Peugeot!


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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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Incidente Magnussen, Long, van Overbeek


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Incidente Dindo Capello - Marc Gene


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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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Un toldo en la pista?


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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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Pinchazo de Rockenfeller


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Pinchazo de Muller en el BMW de RLL


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Re: ALMS: 12 Horas de Sebring -19 de marzo de 2011

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Posiciones LMP1 a falta de 5 horas y media para el final:

1- Peugeot 908 / Franck Montagny
2- Peugeot 908 HDI FAP / Nicolas Lapierre
3- HPD ARX-01e / Marino Franchitti
4- Oak Pescarolo Judd / Guillaume Moreau
5- Lola B09 86/Mazda / Chris Dyson
6- Lola B10/60 Coupe / Neel Jani
7- Audi R15+ TDI / Allan McNish
8- Audi R15+ TDI / Romain Dumas
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